Thursday 31 October 2013

Dia inspirasi :')


Assalamualaikum........ 

Mungkin aku bukan lah seorang sahabat yang baik. 
Mungkin aku bukan lah seorang pendengar yang baik. 
Mungkin aku bukan seorang sahabat yang yang ada ketika kau susah. 
Tapi........... 
Aku ingin jadi seperti engkau. 
Seorang sahabat yang baik. 
Seorang sahabat yang menjadi pendengar yang setia. 
Seorang sahabat yang ada ketika ku susah. Hmm. 
Maaf kerana aku telah buat ukhuwah kita terputus dengan sikapku. Aku salah. Aku bodoh. Maafkan aku sahabat. Aku ingin jadi seperti dahulu. Berkongsi cerita. Saling menasihati. Aku ingin jadi seperti dulu. Ada pepatah cakap, kawan yang baik adalah kawan yang boleh mengingati kita mengenai akhirat. Ya orang itu adalah kau. Maafkan aku sahabat. Rindu ukhuwah kita yang dulu walaupun kita tak pernah jumpa. Tak pernah bersua muka :'( 








Maaf sy curi curi amek gambar awk. Simpan kat dalam fon. *awak cari saya ke* 








0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com